Shell Make the Future

Een continu veranderende wereld heeft betrouwbare energiebronnen nodig. Omdat de wereldpopulatie blijft groeien, wordt de behoefte aan energie en de drive om alternatieve bronnen te vinden steeds groter. Ook de noodzaak om toekomstige generaties te inspireren en activeren is sterk aanwezig.

‘Make The Future’ is een wereldwijd, dynamisch evenement georganiseerd door Shell. Door middel van dit evenement tonen ze aan wat voor maatregelen ze nemen om een duurzamere, energierijke en koolstofarme toekomst te scheppen. Hierdoor worden mensen van allerlei leeftijden voorgelicht over de noodzaak van verandering.

Shell Make the Future Live branding

Diversiteit aan kennis en expertise

Fourleaf is betrokken geweest bij veel projecten op gebied van communicatie- en marketingmaterialen bij Shell. We hebben veel kennis en expertise vergaard en ingezet bij andere afdelingen van Shell, innovaties en Shell programma’s. Hierdoor konden we goed adviseren welke materialen geschikt waren om opnieuw te gebruiken of aan te passen voor dit evenement.

Wereldwijde educatie

Fourleaf heeft zowel digitale als geprinte uitingen ter ondersteuning van het evenement geproduceerd. Op deze manier werd het publiek voor, tijdens en na het evenement voorgelicht en geactiveerd. Van B2B-materialen en schoolcampagnes tot activerende workshops: een evenement van deze aard vereiste het vermogen om communicatie aan te passen op relevante doelgroepen, omdat het programma van locatie wisselde.

Digitale oplossingen varieerden van partnerpresentaties, sponsorpaketten en interactieve informatiegidsen tot speurtochten, complexe touchscreens en augmented reality applicaties.

Fourleaf werkt al een aantal jaren samen met Shell en andere partners voor dit evenement. Wij blijven betrokken bij de ontwikkeling van het evoluerende energiedebat wat weerspiegeld wordt in het evenement.