io consulting

In een omgeving vol boorplatformen, schepen en veiligheidshelmen was het onze taak om io te presenteren als ontwrichter in hun veld, zodat hun unieke en innovatieve persoonlijkheid werd onderstreept.

Het communiceren van hun originele en vindingrijke gedachtegoed in hun expertisegebieden en de manier waarop dit wordt gecommuniceerd aan hun doelgroepen, is van cruciaal belang om io’s positie als marktleider te waarborgen.

Veelzijdige marketing

Door io’s bestaande huisstijl en visuele middelen te benutten, maakte Fourleaf een veelvoud aan communicatiemateriaal. Van aanvullende concepten en iconografie, tot de bedrijfswebsite en visuele styling om hun 'thought leadership' stukken op social media te promoten.

Samenhangend, erkend en gerespecteerd

Als experts in hun veld, zijn (opinie)stukken over 'thought leadership' één van io’s sterkste facetten naar hun publiek en nieuwe ondernemingsrelaties toe.

Fourleaf creëerde en onderhield een samenhangende en herkenbare serie aan posts om dit te onderstrepen, wat een directe impact had op de doorklikcijfers en het aantal impressies.

Resultaten

De opgefriste visuele aanwezigheid en zelfverzekerde, betrouwbare tone of voice hebben we uitgerold over de gehele website en social media posts. Het ontlokte vele conversaties met belangrijke figuren (VP/CEO), wat leidde tot het winnen van grote contracten.

Het opbouwen van langdurige relaties met klanten zit in ons hart. Fourleaf heeft een doorlopende relatie met io om hun evoluerende persoonlijkheid en serviceaanbod te blijven ondersteunen.

“Het is zo’n grote stap vooruit vergeleken met waar we waren, zowel op gebied van inhoud als visualisatie. Ik ben zo blij dat ik jullie erbij heb betrokken – en daar mag je me op citeren!”

Sarah Miles - Marketing Director